GRbud B2B – wspólna reklama, większe zyski

Zmieńmy konkurencję w partnerstwo!

Dowiedz się więcej
REBUILD Webflow Construction Template - graphic illustration black
REBUILD Webflow Construction Template - construction building floors

Będziemy współpracować

Gdy jesteście Państwo zainteresowańi współpracą proszę podać swój email do kontaktu, odezwemy się do was jak tylko będzie to możliwe.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nasze partnerzy
Maximumbruk logoBechcicki materiały budowlane logoEkoOkna partner logoThe Paak logoPorta partner logoToogether logo

GRbud – partner w branży budowlanej

W branży budowlanej firmy wydają ogromne budżety na reklamę i pozyskiwanie klientów. Wysoka konkurencja powoduje, że koszty promocji stale rosną, a efektywność maleje. Co jeśli zamiast konkurować, połączymy siły?

Oferujemy unikalny model współpracy B2B – wspólną platformę reklamową, która pozwoli firmom z naszej branży działać efektywniej, obniżać koszty marketingu i lepiej wykorzystać dostępne zasoby.

Dowiedz się więcej
  • Wspólna strona internetowa Tworzymy jeden profesjonalny serwis internetowy, który będzie reklamował usługi wszystkich firm partnerskich. Potencjalni klienci znajdą tam pełen zakres usług budowlanych i remontowych w jednym miejscu.

  • Zoptymalizowana reklama
    Zamiast każda firma osobno inwestować w kosztowną reklamę, prowadzimy jedną zintegrowaną kampanię marketingową, której budżet jest niższy, a skuteczność wyższa.

  • Podział klientów i projektów
    Zgłoszenia od klientów są rozdzielane między firmy partnerskie według ich specjalizacji, dostępności i lokalizacji. Dzięki temu każda firma zyskuje więcej klientów przy niższych kosztach pozyskania.

  • Wymiana kontaktów i ofert
    Firmy w naszej sieci mogą się wzajemnie rekomendować, przekazywać sobie klientów i podzlecać prace, zamiast konkurować na wyniszczających warunkach cenowych.

TO SIĘ OPŁACA

Porównanie współpracy i konkurencji w branży budowlanej

Tradycyjna konkurencja

Model współpracy GRbud

Wysokie koszty reklamy– każda firma osobno inwestuje w reklamę, co zwiększa wydatki.
Niższe koszty reklamy – jedna wspólna kampania marketingowa dla wszystkich partnerów.
Trudne i kosztowne pozyskiwanie klientów – każda firma walczy o tych samych klientów.
Efektywne pzskwanie klientów – klienci są rozdzielani zgodnie ze specjalizacją firm.
Niska efektywność reklamy – wysoka konkurencja powoduje mniejszą skuteczność.
Wysoka efektywność reklamy – jeden silny podmiot buduje większe zaufanie i przyciąga więcej klientów.
Częsta walka cenowa – firmy obniżają ceny, aby zdobyć klientów, co prowadzi do niższych zysków.
Minimalna walka cenowa – firmy partnerskie współpracują zamiast konkurować.
Ograniczony dostęp do projektów – firmy muszą same szukać i pozyskiwać klientów.
Zwiększony dostęp do projektów – projekty są dzielone według kompetencji i dostępności firm.
Niska stabilność  – brak stałego dopływu klientów powoduje okresy przestoju.
Wysoka stabilność – stały napływ klientów dzięki zintegrowanym działaniom marketingowym.
Brak wzajemnej rekomendacji  – każdy działa na własną rękę.
Firmy w sieci rekomendują się nawzajem i przekazują sobie klientów.
Wolniejszy wzrost firmy – większość środków idzie na marketing i walkę z konkurencją.
Szybszy wzrost – więcej czasu i środków na rozwój oraz realizację projektów.
Każda firma działa osobno, bez wymiany zasobów.
Możliwość podziału zasobów i podzlecania prac między partnerami.
$1000
Koszt reklamy
8%
Zysk od reklamy
87%
Niepodjęta wspówpraca
37%
Wzrost konkurencji rocznej

Masz w planach jakiś projekt ?

📞 Skontaktuj się z nami i zamów bezpłatną wycenę!

REBUILD Webflow Construction Template - graphic illustration white smallREBUILD Webflow Construction Template - graphic illustration white
Call